Blog

Böngéssze bejegyzésinket, hogy képbe kerüljön

A weboldal készítés előnyei

Egy-egy kampány­hoz, vagy kiemelt tevékenységi kör­höz, termékcsoport­hoz készülhet (az eredeti site-ba esetleg többé-kevésbé integrált) külön online "birodalom", amit microsite-ként szokás emlegetni. Feladata – a definícióból következően – a „rábízott” termék forgalmazása haszonszerzés céljából, vagyis minél rövidebb idő alatt minél több termék értékesítése.

Ennek a microsite-nak lehet akár külön domain-neve (ami aztán gyakran a fő-site egy adott szekciójára mutat); önálló forma-kialakítása; saját belső struktúrája; érdemi önálló tartalma - vagyis sok szempontból valóban egy különálló site jegyeit hordozza.

Az ilyen elkülönülésnek vannak vonásai, melyek egyrészt az általában vett marketing, másrészt a keresőmarketing szempontjából előnyösek:

  • Jobban célozható az üzenet (például ha egy könyvkiadó külön site-ot készít egy kiemelten kezelt könyvéhez)
  • Kevésbé hat az adott cég x-edik termékének, szolgáltatásának reklám­jaként (mondjuk egy nagy bútorgyár készít az ergonomikus irodabútorainak egy www.egeszseges-munkahely.hu című site-ot)
  • A külön honlap látogatottsága, eredményessége könnyebben mérhető, ami főleg akkor hasznos, ha kifejezetten egy kampány részeként készült.
  • A honlap-kialakítás kezdetétől fogva figyelembevehető és alkalmazható a keresőoptimalizálás teljes eszköz­tára.

 

Egy tiszta profilú honlap jobb helyezést érhet el a vegyes, nem egyértelmű témakörű site-okhoz képest. Vagyis ha a fordítóprogramunk és az ahhoz kapcsolódó anyagok a céges site-on találhatóak a többi szoftverünk között, akkor kevésbé fog jó helyezést elérni a releváns kulcs­szavak­ra, mint ha a www.forditoprogram.hu címre tennénk fel és azt optimalizálnánk.

Az értékesítési weboldal elvileg bármilyen terméket, árut, vagy szolgáltatást árulhat magas hatásfokkal, amelyet az interneten el lehet adni. A legjellemzőbb termékek általában – hasonlóan a webshopok jellemző termékeihez – az alacsonyabb vásárlási rizikóval bíró áruk, mint könyv, CD, de népszerűek a szoftverek, a szórakoztatóelektronika és az információs termékek (infotermék) is.

 

Az értékesítési weboldalt készítői reklámpszichológiai elvek alapján építik fel, hasonlóan egy pl. postai úton (offline módon) kézbesített direktmarketing-levélhez. A különbség azonban mégis számottevő, mert az értékesítési weboldalon található online megrendelőlapon keresztül a megrendelés, a megrendelések összegyűjtése és teljesítése csaknem teljesen automatizálható. Ezáltal az értékesítési weboldalon történő eladás – a webáruházhoz hasonlóan – alig igényel emberi közreműködést, ezért az eladó microsite igen gazdaságosan, jelentős nyereséggel működtethető.

Keresés

Legutóbbi bejegyzések

Ügyfélszolgálat

Floridonet webstúdió Kft.

Cím : 6723 Szeged Csongrádi sgt. 51.

Tel. : +36 20 508 9716

Email : info@floridonet.hu

Web : www.floridonet.hu

Weboldal készítés - Webáruház készítés - Karbantartás © 2021 Floridonet webstúdió Kft.

Search